Modne Fryzury + pyszny obiadek

Witam!!!!

Niby są wakacje a pogoda jest do bani. Kiedy wreszcie będzie ciepło?! Jedyne co mogę robić to siedzieć w  domu i cały czas się nudzić katastrofa. Dzisiaj miałam cudowny obiadek, przepis znalazłam na pewnym blogu i bardzo dziękuję było pyszneee....  A na dzisiaj mam dla was kilka modnych fryzur na rok 2011.









Wiele wiele więcej fryzur i nie tylko znajdziesz na www.Rosanti.pl

A mój dzisiejszy pyszny obiadek wyglądał mniej więcej tak :)


A do tego moje kochane słodkie kakao :)

Całuski :*



Komentarze

  1. 2 pierwsze to fryzury ślubne ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. hm.. serdusza sa do kąpieli ;) jako płatki mydlane . dostałam je w prezencie od drogerii za bycie stałym klientem i zakypy .otrzymuje male upominki za każdym razem :)


    odpowiedz na pytania wieczorem :) wiec zapraszam .

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglada smakowicie :)
    fajnie te fryzurki ;D
    zapraszam do mnie poniewaz jest juz kolejny filmik ..oczywiscie subskrybuj mnie na youtube:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm.:] Narobiłaś mi ochoty na kakao.;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. fryzurki fantastyczne=))szczegolie pierwsza! a daj przepis na obiadek;)!

    OdpowiedzUsuń
  6. a dziękuje ;D
    a co to wszamałaś ; >

    OdpowiedzUsuń
  7. Obiadek ; d .
    Fajne fryzurki
    zapraszam do mnie ' d

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jest fryzura "4" :)
    Smacznegoooo ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Smakowity obiadek. Mi najbardziej podoba się ta pierwsza fryzura :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj pyszny obiadek jesteś cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Domii- jaka tam artystka ze mnie.. ^^
    coś Ty! Ja po prostu jestem bardziej uzdolniona manualnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. :***
    Kurczę daj mi ten swój obiadek<3 zjadlabym :D

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne fryzury!
    a ja mam pustą lodówkę i portfel!!! ;PPP
    mega zachęcające do zjedzenia!!
    pyszka

    OdpowiedzUsuń
  14. o kurde nawet nei wiesz jak ja uwielbiam slodkie kakao :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeśli twój komentarz jest obraźliwy lub zawiera wulgaryzm daruj sobie ponieważ wszystkie takie będą usuwane w sposób natychmiastowy. Za wszelkie inne wielkie dzięki na 100% się odwdzięczę i serdecznie zapraszam do obserwatorów.

Popularne posty