New collection ZARA # 1

Witam!!!!


Cześć kochani jak wam mijają wakacje bo u mnie jest coraz to cieplej. Za chwilkę znowu idę na plażę gdyż ostatnio dużo na niej przesiaduję. A na dzisiejszy dzień mam dla was nową kolekcję. Miłego oglądania pa pa BUZIAKI :*



                   FLARED RAINCOAT 399.00 PLN






                           LEATHER JACKET 769.00 PLN


 


                           LEATHER JACKET 769.00 PLN






                PRINTED BOMBER JACKET 399.00 PLN






                        SEQUINNED BLAZER  399.00 PLN



                       

 

                               DOWN GILET   399.00 PLN



                     

Komentarze

  1. Płaszczyk na pierwszym zdjęciu super :)
    Zapraszam do mnie:

    http://my-life-is-magic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mam taki płaszczyk ten pierwszy tylko krótszy ;)

    Zapraszam NN http://gumijagoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za takimi rzeczami ;dd

    OdpowiedzUsuń
  4. Co tu dużo pisać... kolekcja jak większość z Zary fantastyczna !!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi sie podoba kurteczka skórzana i ta w cekiny.
    I like it.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię zary, ale ubrania całkiem, całkiem ;)
    http://pearlbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. naprawdę świetny blog.
    obserwuję i pozdrawiam ;-*

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję bardzo za miłe słowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem fanką zary,fajny ten blog zapisuję się do obserwatorów i zapraszam na mój blog:pinkglassseparated.blogspot.com zapraszam cię na różowe szkło w separacji ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeśli twój komentarz jest obraźliwy lub zawiera wulgaryzm daruj sobie ponieważ wszystkie takie będą usuwane w sposób natychmiastowy. Za wszelkie inne wielkie dzięki na 100% się odwdzięczę i serdecznie zapraszam do obserwatorów.

Popularne posty