Przepis na kolację :)

Witam!!!


Rozmyślałam dzisiaj co zrobić sobie na kolację. I tak myślę i myślę i doszłam do wniosku, że na pewno nie zrobię sobie kanapki. Wtedy wpadłam na pomysł aby samemu coś wymyślić no i zrobiłam takie coś nie wiem jak to nazwać, niby to spaghetti a może jakieś danie włoskie. Tak czy owak było dosyć smaczne a oto przepis :)

CO NAM BĘDZIE POTRZEBNE:

- pomidorki
- makaron
- keczup
- majonez










Sposób wykonania jest bardzo prosty. Gotujemy makaron.
Następnie robimy sosik: mieszamy keczup i majonez razem.



Pomidorki kroimy na ćwiartki. Ja tutaj użyłam tylko połowę pomidorka.


Kiedy makaron już ugotujemy nakładamy na niego sosik. Oraz ozdabiamy danie pomidorkami.


I już gotowe do jedzonka :)


Łatwe i szybkie. DOBRANOC CAŁUSKI :*

Komentarze

  1. Na zamek zabrałam swojego osobistego księcia;) Ale kawę w podziemiach podawał całkiem przystojny giermek;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam do mnie :*;*
    http://fashion-lifes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam taką nadzieję ;) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Smacznie to wygląda, choć ja staram się unikać keczupu czy majonezu.

    Pozdrawiam, T.

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę... danie wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mm.. smakowicie wygląda ^^ haha. pozdrawiam ; **.

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm pychotka;D na pewno skorzystam!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcia robione pralką czy kalkulatorem ?: >>
    ale przepis ciekawy. : )))


    zapraszam do mnie : http://zainspiroowana.blogspot.com

    +obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy bym czegoś takiego nie zjadła, ale podziwiam kreatywność ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeśli twój komentarz jest obraźliwy lub zawiera wulgaryzm daruj sobie ponieważ wszystkie takie będą usuwane w sposób natychmiastowy. Za wszelkie inne wielkie dzięki na 100% się odwdzięczę i serdecznie zapraszam do obserwatorów.

Popularne posty