Wakacje !!!

Witam!!!

Nareszcie czuję, że są już wakacje. Wczoraj miałam swoją wymarzoną naukę jazdy konno, ale niestety nie zrobiłam żadnych zdjęć, lecz dzisiaj idę znowu pojeździć więc może zrobię kilka fotek. Nigdy nie sądziłam, że to aż takie trudne nauczyć się jeździć. Zgroza nie potrafię się wyprostować łydki idą mi do przodu zamiast pozostać w miejscu a najgorsze jest to że musisz unosić się z siodła i swobodnie w niego opadać jednym słowem Anglezowanie. Ale tak czy siak nie zważając na to jakie to trudne chcę się nauczyć. Będę próbować do złudzenia aż wreszcie to pojmę. Zakochałam się w tym sprawia mi to ogromną frajdę. Niestety ale są też tego plusy jak i minusy bo kiedy siedziałam na koniu nie czułam żadnego zmęczenia ale kiedy już zeszłam poczułam bul w udach. To tak jak bym biegła 1km sprintem ale się wcale nie męcząc. Gdyby nie to, że dzisiaj trzeba było wstać do kościoła to bym zrobiła focha i spała do 15:00 a potem coś bym zjadła i poszłabym znowu jeździć. Z racji tego że nie zrobiłam żadnych zdjęć pokażę wam kilka koników które znalazłam w internecie.










KOCHANE KONIKI :)         CAŁUSKI MIŁEGO DNIA ŻYCZĘ   : *  



Komentarze

  1. Ach.:> Fajnie ci.:)
    ja również uwielbiam konie.:]

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten ból po zejściu z konia ;) Ale Ci zazdroszcze, dawno nie jeździłam, a to jest takie cudowne uczucie.. A tak w ogóle świetny blog, obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://hit-myself.blogspot.com
    pozdr;*

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne te zdjecia tych koni =)))aleee ja kocham konie!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeśli twój komentarz jest obraźliwy lub zawiera wulgaryzm daruj sobie ponieważ wszystkie takie będą usuwane w sposób natychmiastowy. Za wszelkie inne wielkie dzięki na 100% się odwdzięczę i serdecznie zapraszam do obserwatorów.

Popularne posty