Hejka!!!!

Wiem że mam wam obiecane że pokarzę wam zdjęcia z koloni i dobrze o tym pamiętam ale wszystko w swoim czasie. Dzisiaj taki zabiegany dzień ponieważ jutro przyjeżdża do mnie rodzinka na moje urodzinki i muszę pomagać mamie w kuchni. Ale to chyba nawet dobrze bo nie myślę tyle o koloniach. Teraz strasznie tęsknie za wszystkimi i chcę wrócić. Poznałam tam naprawdę fajnych ludzi Alana, Łukasza, Michała, Dawida, Kamila, Dominikę, Natalię i wiele więcej ale nie będę wszystkich wymieniać bo bym chyba do jutra nie skończyła. Strasznie za nimi tęsknie i cały czas o nich myślę. Jak bym mogła cofnąć czas... No dobrze to tyle na dzisiaj jakoś nie mam głowy do tego aby coś więcej napisać. Mam kilka zdjęć z koloni które zrobiłam resztę pokażę wam później.




                                                                  Zdjęcie z Natalią :)





                                                                  Widok z naszego okna na góry 




Nie wiem czy zauważyliście ale zafarbowałam sobie włosy :)  Buziaki :*


Komentarze

  1. Ciekawy blog, ładne zdjęcia, a kolor włosów jest mega!

    Obserwuję, zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. bosz jaki cudny blooond ! ; o
    ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne widoczki miałaś, pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolor włosów ;]
    dodaje do obserwatorów i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję .;))
    czekam na te fotki :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. super fotki:)

    Zapraszam do mnie dziś aż 2 nowe posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog :)
    Zapraszam do mnie www.oliwia-life3.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć! Zapraszam na bloga http://joanna-ciechacka-cieszkaa.blogspot.com/ Przepraszam za spam, ale ten blog jest naprawdę świetny, a wiele osób o nim jeszcze nie wie. Zanim zignorujesz mój komentarz wejdź i chociaż zerknij czy opłaca się obserwować :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeśli twój komentarz jest obraźliwy lub zawiera wulgaryzm daruj sobie ponieważ wszystkie takie będą usuwane w sposób natychmiastowy. Za wszelkie inne wielkie dzięki na 100% się odwdzięczę i serdecznie zapraszam do obserwatorów.

Popularne posty