Inspiracje...

Hejka na samym początku chciałabym was przeprosić za to, że ostatnio nic nie piszę. I obiecuję, że już niedługo to się zmieni i będzie jak dawniej. U mnie jak zawsze nudy nawet nie można wyjść chociażby na spacer bo cały czas pada. No cóż niestety ale musimy pogodzić się z tym że tego lata nie zaznamy słonecznych dni. Z jednej strony to nawet dobrze, ponieważ przypomniałam sobie jaka to frajdę mam z grania na gitarze i wielu innych ciekawych zajęć o których dawno zapomniałam. Mam teraz wiele czasu do przemyśleń. Ale nie zaszkodziło by mi to, gdyby zaświeciło słonko, wcale nie byłabym zła ale wręcz przeciwnie. Mogę się założyć że pragniecie słońca tak samo jak ja. Niby to lato a wygląda jak środek jesieni... Dzisiaj to taka luźna notka więc przy okazji chcę podziękować wszystkim moim czytelnikom. Oraz bardzo wyjątkowej osobie w moim życiu która pojawiła się dosyć niedawno. Uwielbiam te nasze rozmowy o wszystkim jak i o niczym... KC mój misiu :**









To by było na tyle...   PA PA BUZIAKI :*

Komentarze

  1. Świetne zdjęcia, uwielbiam takie..

    U nas pojawiła się nowa notka poświęcona współpracy z firmą Synesis!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego ostatnio tak mało piszesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Inspirujące !
    Zapraszam do mnie ;* <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny klimat fotek:)
    aż zatęskniłam za moim W. ;)

    Dziękuję za komentarz, zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjęcia ; )
    ja uwielbiam stronę weheartit.com tam zdjęcia są genialne ! zapraszam również do mnie na bloga ;)
    http://joanna-ciechacka-cieszkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne te zdjęcia, takie hmm.. magiczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Inspiracje są cudowne :)
    Postanowiłam sama coś zgapić i zrobić zdjęcia w klimacie jak twoje inspiracje :) Chyba postawię na romantyczny outfit :)
    A skoro pojawił się ktoś w twoim życiu, kogo kochasz ! To życzę szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ostatnie zdjęcie :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne te zdjęcia i inspirują faktycznie :)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeśli twój komentarz jest obraźliwy lub zawiera wulgaryzm daruj sobie ponieważ wszystkie takie będą usuwane w sposób natychmiastowy. Za wszelkie inne wielkie dzięki na 100% się odwdzięczę i serdecznie zapraszam do obserwatorów.

Popularne posty