Niedługo Święta!!!

Już niedługo święta! Ten magiczny czas wybaczania, zgody i pokoju. Dom wypełnia się miłością a po kuchni snują się zapachy świątecznych potraw. To najbardziej uroczyste święto w naszej tradycji. Można by powiedzieć, że to dzień kiedy spełniają się marzenia.
Już jutro nasza ostatnia wspólna wigilia klasowa. Oczywiście moja klasa robi sobie paczki świąteczne, a ja wylosowałam naszą wychowawczyni. Długo zastanawiałam się co by jej kupić. Chciałam aby było to wyjątkowe. Wtedy wpadłam na pomysł aby dać jej anioła. Ładnie zapakowany anioł z wielką czerwoną kokardą + oczywiście kilka słodkości. Mam nadzieję, że się jej spodoba.
A wy jak uważacie? Spodoba się jej...?


Buziaki do następnego posta :**  

Komentarze

  1. fajny blog. (;

    obserwujemy .? ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Święta za pasem, już są bliżej niż dalej ;) to piękny czas! Niestety zlecą szybciej, niż przyjdą ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog. (:

    obserwujemy .? ^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeśli twój komentarz jest obraźliwy lub zawiera wulgaryzm daruj sobie ponieważ wszystkie takie będą usuwane w sposób natychmiastowy. Za wszelkie inne wielkie dzięki na 100% się odwdzięczę i serdecznie zapraszam do obserwatorów.

Popularne posty