Hejka....

Ostatnio mało tutaj zaglądam, ponieważ mam bardzo mało czasu. Ciągła nauka, projekt oraz wiele innych spraw, zabierają mi czas przeznaczony na pisanie bloga. Postanowiłam, że na jakiś czas zaprzestanę pisanie. Niestety nauka w tym czasie jest ważniejsza od przyjemności. Jeśli znajdę tą chwilkę wolnego czasu obiecuję, że coś napiszę. Ale widzę czarną przyszłość. Ciągle przemęczona, niewyspana nie wiem jak długo tak wytrzymam. Dobrze, że mam przyjaciół, którzy mnie wspierają, a wcale nie znajdują się w lepszej sytuacji ode mnie. Mimo przemęczenia można zobaczyć uśmiech na mojej twarzy. Mój kochany M. źródło mojego szczęścia... Nie wyobrażacie sobie jak bardzo go kocham. :)  A na dzisiaj piosenka
Mans Zelmerlow - Impossible





Do kolejnego postu... :)

Komentarze

  1. Cześć. Poświęcisz mi chwilę? ;)

    W tym roku biorę udział w konkursie Blog Roku 2011 [http://complicated-souls.blogspot.com/] i chciałabym Cię serdecznie prosić o jednego małego smsa ;) Kategoria to ja i moje życie, więc całkiem odmienna od Twojej

    A00164 na numer 7122

    Będę bardzo, bardzo wdzięczna. Jeśli chcesz to mogę się również odwdzięczyć smsem :) Gorąco pozdrawiam...
    Paulina ;*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeśli twój komentarz jest obraźliwy lub zawiera wulgaryzm daruj sobie ponieważ wszystkie takie będą usuwane w sposób natychmiastowy. Za wszelkie inne wielkie dzięki na 100% się odwdzięczę i serdecznie zapraszam do obserwatorów.

Popularne posty