Niedziela ;)

Witam....!!!
Ja już jestem po obiadku i teraz będę czekać na mojego kochanego skarba. Kocham niedziele 
bo to jedyny dzień, w którym mogę się z nim spotkać. :) Wczoraj podczas sprzątania znalazłam wierszyk, który kiedyś napisałam a oto on:

Jesteś mym marzeniem,
bólu ukojeniem,
pośród fal, wiatrem,
błękitnym spojrzeniem.

Słońcem co rozgrzewa jesienne dni,
uśmiechem na mej twarzy,
co szczęście daje mi.

Mieć tak blisko cię,
krok od mego serca.
Za duszą mej bram.
W pełni mego szczęścia.

Wśród gammy ciemnych barw.
W niespełnieniu nas.
Czuję ciebie tak,
na wyciągnięcie mej dłoni.
W świetle wielu gwiazd,
ze mną tu stoisz.

Już długo nie pisałam żadnych wierszy, może czas do tego powrócić i znowu zlewać swoje uczucia na kartkę papieru. A wy jak myślicie? Jak wam się podoba mój wierszyk? Opinie piszcie w kom. :)

A ja już kończę, życzę wam miłej niedzieli. Załączam do notki jeszcze mój ostatnio narysowany rysunek. :) Pa Buziaki :*** Do usłyszenia później :)


Komentarze

Popularne posty