Szare mydło naturalne Biały Jeleń

Kilka słów od producenta:

Mydło naturalne do codziennej pielęgnacji skóry wrażliwej ze skłonnością do alergii. 
Jest hypoalergiczne, zawiera naturalne składniki, nie podrażnia i nie wysusza skóry, skutecznie usuwa zabrudzenia.

Informacje ogólne:

Pojemność: 150g
Opakowanie: foliowe 
Producent: Biały Jeleń
Cena: ok. 5zł

Moja opinia:

Szare mydło Biały Jeleń, jest to zdecydowanie jedna z lepszych inwestycji w moim życiu, jeśli chodzi o kosmetyki do mycia twarzy. Pewnie teraz śmiejecie się po cichu z tego co napisałam, ale tak to prawda. Może to wydawać się dziwne i śmieszne zarazem, jak zwykłe mydło za ok. 5zł może być jedną z lepszych inwestycji w życiu? A właśnie że może! Dzięki mydle z Białego Jelenia pozbyłam się uporczywego trądziku. Tak to prawda zwykłe nie zwykłe mydło, a zdziałało cuda. Od kiedy zaczęłam je stosować moja skóra jest oczyszczona, gładka i miła w dotyku. Nic innego nie działało tak dobrze na kondycję mojej skóry twarzy jak właśnie mydło z Białego Jelenia. 
Jeśli posiadasz problem z uporczywym trądzikiem zaczerwieniami to polecam w pierwszej kolejności wypróbować właśnie te mydło. Szare mydło Biały Jeleń oceniam na 5/5.







Komentarze

Popularne posty