ŚWIĄTECZNA OPASKA NA WŁOSY DIY

Święta się zbliżają wielkimi krokami, dookoła nas wiszą już różne ozdoby świąteczne. Ludzie biegają po sklepach w poszukiwaniu prezentów, w domach rozbrzmiewa świąteczna melodia. Wszystko po to aby wprawić się w ten świąteczny nastrój Bożego Narodzenia. 
A ja dzisiaj chciałabym was jeszcze bardziej zaangażować i postanowiłam pokazać wam mój sposób na piękne ozdoby świąteczne. Zaczniemy dzisiaj od świątecznego stroju, 
a mianowicie opaski na głowę w postaci rogów renifera. Już pewnie każdy z was widział takie opaski w sklepach, ja dziś pokażę wam jak zrobić ją samemu w domu, także życzę powodzenia i dobrej zabawy. :)

Co potrzebujemy do wykonania opaski na włosy:

- klej na gorąco,
- kawałek materiału (ja użyłam materiał filcowy),
- ołówek,
- kartka papieru,
- nożyczki,
- igła z nitką, 
- wata ( ja użyłam waty ze starego misia),
- odrobina wstążki ( u mnie była ona papierowa bo tylko taką znalazłam w domu),
- drucik,
- szczypce do cięcia drutu,
-opaska do włosów,


Najpierw narysowałam na kartce papieru wzór naszych rogów, 
może on być dowolny jaki tylko chcecie. 


Następnie wycięłam mój wzór.


Po wycięciu wzoru ułożyłam go na materiale, który prędzej zgięłam 
na połowę i odrysowałam wzór rogów.


Odrysowany wzór wycięłam i obszyłam dookoła nitką, pozostawiając dolną stronę.


Następnie rogi wypchałam watą, którą zabrałam ze starego pluszaka. 
Nadałam mu nowe życie :)


Po wypchaniu rogów przecięłam drucik i zgięłam na połowę, po czym wsunęłam go do każdego z rogów, opaskę owinęłam zieloną wstążką przyklejając końce klejem na gorąco. Można użyć także innego kleju, ale polecam klej na gorąco ponieważ lepiej trzyma od innych klejów. 


Następnie przymocowałam nasze rogi do opaski za pomocą naszych drucików.


Nieestetycznie wyglądające druciki zamaskowałam zieloną wstążką i gotowe!:)


Opaska gotowa do ubrania. A jak wam się podoba? Zrobicie taką sami sobie w domu? Piszcie w komentarzach. I do usłyszenia, buziaki pa.. :* 

Komentarze

Popularne posty